Wat lul jij nu weer? Dit is vannochtend echt gebeurd op het traject Naarden Bussum --> Amsterdam CS met de trein van 6.58 uurquote:
In dat andere topic reed de trein gewoon weg terwijl er zo'n kutvouwfiets tussen de deur zat.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:34 schreef Razor21 het volgende:
Brief aan de Metro hoop dat deze er morgen instaat :
Langs deze weg wil even melden hoe ik mij dagelijks moet ergeren in de trein (Naarden - Bussum --> Amsterdam CS) aan de mensen die de vouwfiets mee nemen.
Het lijkt tegenwoordig wel of de overlast van vouwfietsen in de trein steeds erger wordt!
Deze mensen die ik ook graag linkse geitenbreiers wil noemen dienen namelijk als ze een vouwfiets hebben altijd als eerst de trein in / uit te stappen.
Het liefst vouwen we de vouwfiets in de trein ook nog eens uit zodat er een hele opstopping in het gangpad wordt veroorzaakt.
Er is immers geen ruimte meer bij de deuren omdat die "klote" fietsen altijd in de weg staan.
Gisterochtend zei ik er nog wat van tegen een "linkse Geitenbreier" krijg ik de opmerking : Ja moet de NS maar treinen bouwen waar fietsen in kunnen.
Kom op zeg? De trein is een vervoersmiddel om je naar A en B te brengen, dat jij je vouwfiets meeneemt moet niet het probleem van ONS en de NS worden.
Die vouwfiets is trouwens ook een uitstekend vervoersmiddel om je van A naar B te brengen dus waarom zal je de trein pakken?
Langs deze weg wil ik even aangeven hoe frusterend die dingen in de trein zijn, en ik weet zeker dat ik echt niet de enige reiziger ben die zich erover opwindt.
Graag wat meer respect voor de medereizigers die vouwfiets klap je buiten op het perron maar uit zodat er bijna niemand last van heeft.
Zouden jullie dit in de Metro willen plaatsen?
Alvast bedankt
Een trouwe lezer van de Metro!
Het klopt wel wat er in die brief staatquote:
Oh. Ik zag vanmiddag ook een vouwfiets+trein-topic.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer? Dit is vannochtend echt gebeurd op het traject Naarden Bussum --> Amsterdam CS met de trein van 6.58 uur
Treindeuren dicht, fiets ertussenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:16 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Oh. Ik zag vanmiddag ook een vouwfiets+trein-topic.
Maar dat gaat duidelijk ergens anders over.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:16 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Treindeuren dicht, fiets ertussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |